Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Op het moment dat u een bestelling heeft gedaan, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. In deze orderbevestiging staat uw ordernummer en een overzicht van uw bestelde artikelen.
Mijn Account'
Log in op de website met je LE CHIQUE WONEN account. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst
- Ga naar ‘mijn orders’
- Zoek de bestelling op waarvan je de status wilt weten.
De status van de bestelling vind je achter de desbetreffende order. Details van de order kun je zien door op ‘bekijk bestelling’ te klikken.
Betekenis van de status
Betaalnotificatie is verstuurd: je order is ontvangen, je bestelling wordt gereed gemaakt bij onze leverancier .klaar voor verzending : je bestelling is klaar voor verzending en zal worden overgedragen aan de vervoerder.
Heb je nog vragen over de status van je bestelling? Neem gerust contact op met onze Customer Service.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt de online bestelling niet annuleren zodra je de bestelling hebt afgerond. Je bestelling is dan al in proces.
Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met ons [email protected] +31(0)657768148
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Nadat je de bestelling hebt afgerond is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kunt na jouw bestelling dus geen producten toevoegen of annuleren.
Wat zijn de verzendkosten?
Bekijk hier een overzicht van onze verzendkosten voor meubels, accessoires en outlet producten.
Kan ik ook bestellen vanuit België?
Ja dat kan! Bestel eenvoudig op .https://www.lechiquewonen.nl/nl/ Al onze accessoires en meubels worden bezorgd in diverse landen